Университет за национално и световно стопанство

Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 123 резултата.
Цб II 92913
Каталог "Книги" | Книги
Бранд имидж в ритейлинга
[Монография] (2022)
Виолета Димитрова
Цб 339.13 / П 79
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Маркетинговите организации в туризма - инструмент за устойчиво развитие и популяризиране на дестинациите
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен ''Доктор'' (2018)
Веселина Михайлова Портарска

Чети онлайн

Цб 339.9 / Д 25
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Адаптиране на бизнес стратегиите на мултинационалните компании за пазара в България. (На примера на компаниите производители на телекомуникационни продукти)
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен ''Доктор'' (2018)
Красимир Валериев Дацов

Чети онлайн

Цб НИР 653 (CD)
Каталог "Книги" | Науч. изследов. разраб.
Генезис и съвременен европейски дискурс на брандинга
Първи междинен етап - 26.06.2020 (2019)
Христо Катранджиев

Чети онлайн

Цб I 5979
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Управление на бранда
(2019)
Мария Иванова Иванова
Цб 005.342 / М 54
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Иновативни подходи в управлението на корпоративния имидж
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен ''Доктор'' " (2019)
Владимир Георгиев Миков

Чети онлайн

Цб 574 / П 47
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Корпоративната екологична отговорност в България
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен ''Доктор'' " (2019)
Христо Петров Петров

Чети онлайн

Цб 005.8/ Н 75
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Управление на взаимоотношенията със заинтересованите страни в международните проекти
Дисертационен труд за присъждане на образ. и науч. степен "Доктор" (2021)
Ана Тошкова Николова

Чети онлайн

Цб НИР 599 (CD)
Каталог "Книги" | Науч. изследов. разраб.
Профилиране на фирмите, опериращи в България, според възприетите ценови стратегии
Отчет на втори етап. Срок на изпълнение: 2017-2019 г. (2018)
Татяна Нецева-Порчева

Чети онлайн

Каталог "Статии" | Статия от списание
За ценността и стойността на бранда
(2020)
Венцислава Николова-Минкова
Цб CD 272
Каталог "CD" | CD-ROM
Management and Engineering `20 : Conference Proceedings
XVIII International Scientific Conference, Days of Science TU-Sofia, 13-16.09.2020, Sozopol (2020)

Чети онлайн

Цб 338.48 / Р 94
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Внедряване на интегрирани екологични системи в хотелиерството
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен ''Доктор'' (2020)
Руси Русков Русев

Чети онлайн

Цб 656.13 / М 75
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Маркетингови стратегии за устойчиво развитие на автомобилните компании в контекста на Европейския пазар (по примера на Daimler, BMW, VW и др.)
Дисертация за придобиване на образ. и науч. степен "доктор" по научна специалност "Световно стопанство и МИО" (2020)
Даниела Иванова Михнева

Чети онлайн

Цб 338.48-6:7/8/ П 2
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Нова парадигма на културния туризъм в контекста на глобализацията
Дисертационен труд за придобиване на научна степен "доктор на науките" (2020)
Таня Петрова Парушева

Чети онлайн

Цб 338.48/ Д 580
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Влияние на свободното време върху платформите за онлайн туризъм
Дисертационен труд за придобиване на образователна и научна степен "доктор" (2020)
Ралица Радостинова Димитрова

Чети онлайн

Цб П II 1586
Каталог "Статии" | Статия от списание
Визуальные атрибуты в системе идентичности бренда
(2017)
Т. Федотова
Каталог "Статии" | Статия от списание
Влияние на потребителските промоции върху ценността на бранда
(2019)
Иван Марчевски; Венета Любенова
Цб 339.33 / Д 580
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Оценяване стойността на клиентите в търговията
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен ''Доктор'' " (2019)
Виктория Веселинова Димитрова

Чети онлайн

Цб 005.7 / Д 93
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Методика за усъвършенстване на бизнес комуникацията в агенция за недвижими имоти
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен ''Доктор'' (2019)
Емилия Людмилова Дунева-Стоянова

Чети онлайн