Университет за национално и световно стопанство

Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 306 резултата.

В момента Eclipse работи в демонстрационен режим.

Цб П II 1656
Каталог "Статии" | Периодичен сборник
Tourism Resilience Through Social Entrepreneurship and Collaborative Processes
(2024)
Liliya Terzieva; Sarah Schmitz

Чети онлайн

Цб I 5636
Каталог "Книги" | Книги
Tourism Stories
How tourism enriched my life (2013)
Цб П II 1656
Каталог "Статии" | Периодичен сборник
Food in a Polycrisis: Can Tourism Help for a Sustainability Transition?
(2024)
Dora Marinova

Чети онлайн

Цб II 93431
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Tourism Development Trends in European Context
(2024)
Irena Kirilova Emilova
Цб II 93431
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Tourism Sustainability: a Comparative Analysis of Bulgaria and the Neighbouring Countries
(2024)
Petya Ivanova
Цб П I 1042
Каталог "Статии" | Списание
Tourism development in Kosovo and its consequences (SARS-CoV-2)
(2022)
Petrit Hasanaj
Цб II 93431
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Analyzing Key Performance Indicators (KPIS) As Impact Factors in Economic Tourism Development in Bulgaria Compared to Balkan EU Countries
(2024)
Violeta Doneva-Yankulova
П II 1370
Каталог "Статии" | Статия от списание
The effect of tourism revenues and inflation on econoomic growth in Balkan countries
(2024)
Bahman Huseynli
Цб П II 1370
Каталог "Статии" | Статия от списание
Study of the current state and development of sharing economy in Bulgaria: Seaside tourism application perspectives
(2024)
Elena Ilieva
Цб П I 1057
Каталог "Статии" | Статия от списание
Marketing for rural tourism - strategy and realisation in Bulgaria
(2024)
Neviana Krasteva; Desislava Alexova
П II 1370
Каталог "Статии" | Статия от списание
Analysis of the Effects of the Service Quality on Client Satisfaction in the Tourism Sector in Kosovo
(2023)
Ejup Fejza; Alban Fejza
Цб П II 1626
Каталог "Статии" | Статия от списание
The influence of social media on advertising tourism services (in the example of Bulgaria)
(2023)
Angel Stoykov
Цб П II 1626
Каталог "Статии" | Статия от списание
The consumer choice of tourism products - sustainable criteria for market segmentation
(2023)
Ivan Marchevski; Krista Neykova
Цб П II 1626
Каталог "Статии" | Статия от списание
The role of internet resources and social media in the strategic development of tourism
(2023)
Liubov Ivchenko; Nataliia Pohuda; Olena Sushchenko
Цб П II 1656
Каталог "Статии" | Статия от списание
How to Change Customer Mind - the Difference between Brand and Trademark in Tourism Industry
(2022)
Svetoslav Kaleychev
Цб II 92803
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Alternative Tourism - an Opportunity for Sustainable Growth in Rural Territories
(2022)
Pavlin Pavlov
Цб II 92803
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Digital Marketing in Wine Tourism - Innovative Approach to Development of the Activity
(2022)
Vladimir Dimitrov; Daniela Dimitrova
Цб I 6189
Каталог "Книги" | Книги
Boosting Tourism Development through Intellectual Property
(2021)