Университет за национално и световно стопанство

Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 17 резултата.

Разширено търсене

Автор да съдържа Стелиана Василева
Цб II 88752
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Приложение на маркетинга на дестинацията в контекста на устойчивото интегрирано градско развитие ( по примера на гр. Плевен)
(2017)
Пенка Горанова; Ева Цветанова; Евгени Тодоров; Живка Тананеева; Стелиана Василева
Цб II 88754
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Социалните медии - кутия на Пандора или панацея за брандинга
(2016)
Стелиана Василева
Каталог "Статии" | Статия от списание
Концептуални проблеми при дефинирането на ценността на бранда
(2016)
Стелиана Василева
Каталог "Статии" | Статия от списание
Ситуационен анализ на брандовете в категорията бутилирани води в България
(2015)
Стелиана Мирославова Василева
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Брандът - катализатор за интелигентен и устойчив регионален растеж
(2015)
Пенка Горанова; Живка Тананеева; Евгени Тодоров; Стелиана Василева; Димитър Димитров
Цб II 87471
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Брандингът в контекста на висшето образование
(2014)
Стелиана Василева
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Значимост на бранда в съвременната икономическа реалност
(2014)
Стелиана Василева
Каталог "Статии" | Статия от списание
Място на интегрираните маркетингови комуникации в съвременния мениджмънт
(2014)
Стелиана Василева
Цб II 90212
Каталог "Книги" | Книги
Проблеми и предизвикателства пред разширения Европейски съюз
Научна конференция, 12 септември 2008 г. (2010)
Бистра Боева
Цб II 88080
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Психографски модели за оценка на бранда
Стелиана Василева
Цб II 88080
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Личните продажби като елемент на интегрираните маркетингови комуникации
Стелиана Василева
Цб II 88753
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Културният туризъм в контекста на съвременната маркетингова реалност
Стелиана Василева