Университет за национално и световно стопанство

Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 48 резултата

В момента Eclipse работи в демонстрационен режим.

Разширено търсене

Ключова дума да съдържа tourism
Цб П II 1656
Каталог "Статии" | Периодичен сборник
Tourism Resilience Through Social Entrepreneurship and Collaborative Processes
(2024)
Liliya Terzieva; Sarah Schmitz

Чети онлайн

Цб П II 1656
Каталог "Статии" | Периодичен сборник
Food in a Polycrisis: Can Tourism Help for a Sustainability Transition?
(2024)
Dora Marinova

Чети онлайн

Цб II 93431
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Tourism Development Trends in European Context
(2024)
Irena Kirilova Emilova
Цб II 93431
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Analyzing Key Performance Indicators (KPIS) As Impact Factors in Economic Tourism Development in Bulgaria Compared to Balkan EU Countries
(2024)
Violeta Doneva-Yankulova
П II 1370
Каталог "Статии" | Статия от списание
The effect of tourism revenues and inflation on econoomic growth in Balkan countries
(2024)
Bahman Huseynli
Цб П II 1370
Каталог "Статии" | Статия от списание
Study of the current state and development of sharing economy in Bulgaria: Seaside tourism application perspectives
(2024)
Elena Ilieva
Цб П I 1057
Каталог "Статии" | Статия от списание
Marketing for rural tourism - strategy and realisation in Bulgaria
(2024)
Neviana Krasteva; Desislava Alexova
Цб II 93431
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Tourism Sustainability: a Comparative Analysis of Bulgaria and the Neighbouring Countries
(2024)
Petya Ivanova
Цб П II 1533
Цб П I 1057
Каталог "Статии" | Статия от списание
Bioclimatic Prerequisites for the Development of Ecotourism within the Network of Protected Areas along the Northern Black Sea Coast of Bulgaria
(2024)
Hristina Bancheva-Preslavska; Svetoslav Mitkov
Цб II 93872
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Factors for Successful Implementation of Digital Educational Platforms in Continuing Vocational Education
(2024)
Evgeniya Nikolova; Viliana Ruseva
П II 1370
Каталог "Статии" | Статия от списание
Analysis of the Effects of the Service Quality on Client Satisfaction in the Tourism Sector in Kosovo
(2023)
Ejup Fejza; Alban Fejza
Цб П II 1626
Каталог "Статии" | Статия от списание
The influence of social media on advertising tourism services (in the example of Bulgaria)
(2023)
Angel Stoykov
Цб П II 1626
Каталог "Статии" | Статия от списание
The consumer choice of tourism products - sustainable criteria for market segmentation
(2023)
Ivan Marchevski; Krista Neykova
Цб П II 1626
Каталог "Статии" | Статия от списание
The role of internet resources and social media in the strategic development of tourism
(2023)
Liubov Ivchenko; Nataliia Pohuda; Olena Sushchenko
Цб П II 1655
Цб П I 1056
Каталог "Статии" | Статия от списание
The meduim travel guide: some aspects of it`s strategies and goals
(2023)
Milica Denkovska; Anita Dimitrijovska-Jankulovska
Цб П II 1626
Каталог "Статии" | Статия от списание
Sofia city tourist image in selected social media
(2023)
Sonia Mileva-Bojanova
Цб П II 1656
Каталог "Статии" | Статия от списание
How to Change Customer Mind - the Difference between Brand and Trademark in Tourism Industry
(2022)
Svetoslav Kaleychev