Университет за национално и световно стопанство

Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 13 резултата.

В момента Eclipse работи в демонстрационен режим.

Разширено търсене

Ключова дума да съдържа управление на медии
Цб II 93845
Каталог "Книги" | Книги
Медии и време. Журналистика, истина, реалност
Монография (2023)
Валерий Илиев Тодоров
Цб II 83104
Каталог "Книги" | Книги
Медии в криза
Медиите в кризата и кризата в медиите (2011)
Петко Тодоров
Цб 077.5/ Ц 34
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Управление на онлайн бранд на научнопопулярни медии (Ефективни стратегии за създаване на съдържание в социалните мрежи)
Дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "Доктор' (2021)
Станислава Николаева Цветкова
Цб 005.95/.96/ З 73
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Влияние на персоналния брандинг върху корпоративния имидж
Дисертация за прид. на образ. и науч. степен "Доктор" (2022)
Зорница Емилова Златкова

Чети онлайн

Цб II 92246
Каталог "Книги" | Книги
Инфраструктура : бизнес и комуникации
Доклади от десета юбилейна международна научна конференция за докторанти и студенти "Инфраструктура : бизнес и комуникации" (2021)
Борислав Арнаудов

Чети онлайн

Цб 330.131.7 / Д 63
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Глобалните рискове - аспекти на управлението и комуникацията
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен ''Доктор'' (2018)
Антония Николаева Дицова

Чети онлайн

Цб 339.138 / З 72
Каталог "Дисертации" | Дисертации
Използване на социалните медии при реализация на маркетинговото управление на бизнес организациите
Дисертация за присъждане на научна степен ''Доктор'' (2017)
Ралица Любомирова Златева
Цб II 88170
Каталог "Книги" | Книги
Мениджмънтът на 21 век: предизвикателства и отговорности
(2015)
Румен Върбанов; Мария Андреева; Милка Бакърджиева; Виолета Краева
Цб II 90206
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Въздействието на социалните медии върху набирането на персонал в организациите
(2014)
Кирил Димитров
Цб I 6131
Каталог "Статии" | Статия от сборник
Значението на новите медии за промяната на корпоративната култура
(2013)
Яница Петкова Димитрова
Цб II 84838
Каталог "Книги" | Книги
Кино и електронни медии
(2012)
Михаил Мелтев
Цб II 90012
Каталог "Книги" | Книги
Social Media Roi
Managing and Measuring Social Media Efforts in Your Organization (2011)
Olivier Blanchard
Цб II 91480
Каталог "Книги" | Книги
Political Sciences, Law, Finance, Economics and Tourism : Conference Proceedings : Volume 1 - 5
3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2016, 6 - 9 April
Volume I Political Sciences